اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقهبندی جدید بلوم سطح هدف : وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیر
بسم الله الرحمن الرحیم
شرح حال به صورت فایل
تعدادصفحات9
بسمه تعالی طرح درس روزانه بر اساس برنامه درس ملی | ||||
تاریخ اجرا : |
| |||
صفحه : |
| |||
اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقهبندی جدید بلوم
|
| |||
سطح هدف : وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس مدرسه هوشمند فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در کتاب فارسی پایه چهارم طراحی منظم با توجه به موقعیت و امکانات درس مدرسه هوشمند ایجاد فرصت و تسهیل یادگیری در فراگیری درس مدرسه هوشمند |
| |||
هدف کلی جلسه : دانش آموزان باید مفاهیم درس مدرسه هوشمند را در کتاب فارسی پایه چهارم به طور کامل فرا بگیرند.
|
| |||
اهداف جزیی و رفتاری : درس مدرسه هوشمند را به صورت خلاصه توضیح دهند. ( درک و فهم ) تکالیف مربوط به درس مدرسه هوشمند را با دقت انجام دهند . ( روانی حرکتی – عادی ) دانش آموز آنچه را از درس مدرسه هوشمند یاد می گیرد با دوستانش به اشتراک بگذارد. دانش آموز با توجه به ملاک های عقلانی بتواند درس مدرسه هوشمند را به صورت کاربردی فرا بگیرد.. رعایت ادب و احترام نسبت به معلم تقویت مهارت گوش دادن تقویت مهارت سخن گفتن 1-آشنایی دانش آموزان با کاربرد فناوری در زندگی. 2- گسترش دایره واژگان با فرایند ترکیب سازی (بن فعل + نده). 3- آشنایی با سخن گفتن متناسب با مخاطب و موقعیت از طریق نمایش. 4- تقویت درک متن و کتابخوانی. 5- .روش های یاددهی – یادگیری. 6- سخنرانی، بحث گروهی، اعضای گروه |
| |||
اهداف مرحله ای : دانش آموزان پس از پایان جلسه آموزشی به اهداف زیر دست می یابند : آشنایی با ضرورت و کاربرد درس مدرسه هوشمند فارسی پایه چهارم آشنایی با مبانی و مضامین درس مدرسه هوشمند فارسی پایه چهارم مهارت خوب گوش دادن و خوب صحبت کردن ادای احترام متقابل به دیگران و مشارکت در فرایند تدریس |
| |||
رئوس مطالب : آشنا شدن با نقش و کاربرد درس مدرسه هوشمند فارسی پایه چهارم در زندگی روزمره-خوب گوش دادن و خوب صحبت کردن - آشنایی کامل دانش آموزان با مفهوم درس و ایجاد تفکر و خلاقیت در فرایند یاد دهی – یادگیری |
| |||
انتظارات از دانش آموزان در این درس | حیطه ها و اهداف |
| ||
در مورد تنوع در جهان آفرینش تفکر کند و مهارتهای فرآیند تفکر را پیدا کند . | تعقل |
|