سطح هدف : وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس وزیران کاردان شهرهای آباد فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین ش
0
5.4k
بسم الله الرحمن الرحيم
فرمت فايل دانلودي بصورت wordميباشد با قابليت بازشدن بر روي تمامي دستگاها
تعدادصفحات فايل
سپاس از حسن خريد و بازديد شما دوست عزيز
جهت اطلاعات بيشتر به ادمين فعال در سايت مراجعه كنيد با پشتيباني٢٤ساعته درخدمت هموطن گرامي هستيم
شرح فايل دانلودي
بسمه تعالی طرح درس روزانه بر اساس برنامه درس ملی | ||||||||||
عنوان درس : | تاریخ اجرا : | طرح درس شماره : | مشخصات کلی | |||||||
مدرس : | مدت تدریس : | تعداد دانش آموزان : | صفحه : | آموزشگاه : | | |||||
اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقهبندی جدید بلوم | فعالیت های قبل از تدریس | |||||||||
سطح هدف : وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس وزیران کاردان شهرهای آباد فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم طراحی منظم با توجه به موقعیت و امکانات درس وزیران کاردان شهرهای آباد ایجاد فرصت و تسهیل یادگیری در فراگیری درس وزیران کاردان شهرهای آباد | | |||||||||
هدف کلی جلسه : دانش آموزان باید مفاهیم درس وزیران کاردان شهرهای آباد را در کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم بهطور کامل فرا بگیرند. | | |||||||||
اهداف جزیی و رفتاری : درس وزیران کاردان شهرهای آباد را به صورت خلاصه توضیح دهند. ( درک و فهم ) تکالیف مربوط به درس وزیران کاردان شهرهای آباد را با دقت انجام دهند . ( روانی حرکتی – عادی ) دانش آموز آنچه را از درس وزیران کاردان شهرهای آباد یاد می گیرد با دوستانش به اشتراک بگذارد. دانش آموز با توجه به ملاک های عقلانی بتواند درس وزیران کاردان شهرهای آباد را به صورت کاربردیفرا بگیرد.. رعایت ادب و احترام نسبت به معلم تقویت مهارت گوش دادن تقویت مهارت سخن گفتن 1- با نحوه ورود و زندگی ترکان به ایران آشنا می شود.2- با سلسله های غزنویان و سلجوقیان و خوارزمشاهیان آشنا می شوند.3-خواجه نظام الملک را می شناسد و کارهای مهم او را نام می برد.4- روند آبادی ایران و گسترش مشاغل را در دوره سه حکومت ترک تبار را فرا می گیرد.50 در فعالیت ها و حل تمرین علاقه نشان می دهد 6- روی نقشه قلمرو حکومت ها را نشان می دهد و اطلاعات کافی را بدست می آورد 7- نمودار خط زمان تشکیل حکومت های غزنویان و سلجوقیان و خوارزمشاهیان را فرا گرفته است و بیان می کند. | | |||||||||
اهداف مرحله ای : دانش آموزان پس از پایان جلسه آموزشی به اهداف زیر دست می یابند : آشنایی با ضرورت و کاربرد درس وزیران کاردان شهرهای آباد مطالعات اجتماعی پایه پنجم آشنایی با مبانی و مضامین درس وزیران کاردان شهرهای آباد مطالعات اجتماعی پایه پنجم مهارت خوب گوش دادن و خوب صحبت کردن ادای احترام متقابل به دیگران و مشارکت در فرایند تدریس | | |||||||||
عرصه ها (وظایف دانش آموز در قبال) | رئوس مطالب : آشنا شدن با نقش و کاربرد درس وزیران کاردان شهرهای آباد مطالعات اجتماعی پایه پنجم در زندگی روزمره-خوب گوش دادن و خوب صحبتکردن - آشنایی کامل دانش آموزان با مفهوم درس و ایجاد تفکر وخلاقیت در فرایند یاد دهی – یادگیری | | ||||||||
دیگران | خود | خلقت | خدا | انتظارات از دانش آموزان در این درس | حیطه ها و اهداف | | ||||
| * | | * | در مورد تنوع در جهان آفرینش تفکر کند و مهارتهای فرآیند تفکر را پیدا کند . | تعقل | | ||||
| * | | | نسبت به مطالب بیان شده روحیه نقد پذیری و نقادی پیدا کند . | ایمان | | ||||
| * | | | مفاهیم و اهداف آموزشی درس را فراگرفته و آنها را تحلیل نماید. | علم | | ||||
| * | | | در مورد درس فرضیه سازی کرده و آن |