الف: قبــل از تـــــــدریــس اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقهبندی جدید بلوم سطح هدف اهداف و پیامدها
بسم الله الرحمن الرحیم
تعدادصفحات
فرمت فایل
شرح حال
چکیده فایل
سپاس از حسن انتخاب شما
طرح درس رو زانه درس آداب زندگی هدیه های آسمانی پایه ششم |
| |||||||
شماره طرح درس: 10 | موضوع درس: آداب زندگی | تاریخ اجرا: |
|
| ||||
مجری: | کلاس: ششم | تعداد فراگیران: |
|
| ||||
الف: قبــل از تـــــــدریــس |
| |||||||
اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقهبندی جدید بلوم |
| |||||||
اهداف و پیامدها وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس آداب زندگی فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در فراگیری درس آداب زندگی طراحی منظم با توجه به موقعیت و امکانات درس آداب زندگی ایجاد فرصت و تسهیل یادگیری در فراگیری درس آداب زند |
|
| ||||||
دانش آموزان باید مفاهیم درس آداب زندگی را در پایه ششم به طور کامل فرا بگیرند. |
|
| ||||||
1. تعدادجلساتی که در هفته به این تدریس کتاب هدیه های آسمانی درس آداب زندگی پایه ششم اختصاص داده شده است . 2. تعداد دروس کتاب درسی با رعایت پیچیدگی مفاهیم کتاب هدیه های آسمانی درس آداب زندگی پایه ششم 3. تعدا د ماهی که به این درس کتاب هدیه های آسمانی درس آداب زندگی پایه ششم تخصیص یافته است. بنا بر این بعد از در نظر گرفتن مسائل و مواردی که ذکر گردید،زمانبندی کتاب هدیه های آسمانی درس آداب زندگی پایه ششم را بررسی و تدوین می نماییم. |
| |||||||
اهداف (با رعایت توالی محتوای درسی) انتظارات در پایان آموزش | حیطه و سطح در بلوم | عناصر برنامه درسی ملی تعقـل، ایمـان، علـم، عمـل و اخـلاق |
| |||||
عنصر |
| |||||||
| ||||||||
اندیشیدن در مورد توانایی های دیگران و چگونگی تدریس کتاب هدیه های آسمانی درس آداب زندگی پایه ششم | شناختی | تفکر |
| |||||
علاقه به استفاده از نتایج تدریس کتاب هدیه های آسمانی درس آداب زندگی پایه ششم | عاطفی | ایمان |
| |||||
آگاهی و اطلاع از کاربرد این درس در زندگی روزمره | شناختی | علم |
| |||||
تفکر در مورد دانستنی های تدریس کتاب هدیه های آسمانی درس آداب زندگی پایه ششم | شناختی | عمل |
|