الف: قبــل از تـــــــدریــس اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقهبندی جدید بلوم سطح هدف اهداف و پیامدها وج
بسم الله الرحمن الرحيم
فرمت فايلword
تعداد صفحات فايل٦
راگیران: |
مکان: |
||||||||||||||
الف: قبــل از تـــــــدریــس |
|||||||||||||||
اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقهبندی جدید بلوم |
|||||||||||||||
سطح هدف |
|||||||||||||||
هدف کلی |
دانش آموزان باید مفاهیم درس آداب مطالعه را در پایه ششم به طور کامل فرا بگیرند. |
||||||||||||||
اهداف مرحلهای |
1. تعدادجلساتی که در هفته به این تدریس کتاب فارسی درس آداب مطالعه پایه ششم اختصاص داده شده است . 2. تعداد دروس کتاب درسی با رعایت پیچیدگی مفاهیم کتاب فارسیدرس آداب مطالعه پایه ششم 3. تعدا د ماهی که به این درس کتاب فارسی درس آداب مطالعه پایه ششم تخصیص یافته است. بنا بر این بعد از در نظر گرفتن مسائل و مواردی که ذکر گردید،زمانبندی کتاب فارسی درس آداب مطالعه پایه ششم را بررسی و تدوین می نماییم.
|
||||||||||||||
هدفهای رفتاری آموزشی |
اه
|