اهداف و پیامدها وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس طراحی کنیم و بسازیم فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین ش
بسم الله الرحمن الرحيم
فرمت فايلword
تعدادصفحات٧
شرح حال فايل
الف: قبــل از تـــــــدریــس |
||||||||||||
اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقهبندی جدید بلوم |
||||||||||||
سطح هدف |
اهداف و پیامدها وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس طراحی کنیم و بسازیم فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در فراگیری درس طراحی کنیم و بسازیم طراحی منظم با توجه به موقعیت و امکانات درس طراحی کنیم و بسازیم ایجاد فرصت و تسهیل یادگیری در فراگیری درس طراحی کنیم و بسازیم
|
|||||||||||
هدف کلی |
دانش آموزان باید مفاهیم درس طراحی کنیم و بسازیم را در پایه ششم به طور کامل فرا بگیرند. |
|||||||||||
اهداف مرحلهای |
1. تعدادجلساتی که در هفته به این تدریس کتاب علوم تجربیدرس طراحی کنیم و بسازیم پایه ششم اختصاص داده شده است . 2. تعداد دروس کتاب درسی با رعایت پیچیدگی مفاهیم کتاب علوم تجربی درس طراحی کنیم و بسازیم پایه ششم 3. تعدا د ماهی که به این درس کتاب علوم تجربی درس طراحی کنیم و بسازیم پایه ششم تخصیص یافته است. بنا بر این بعد از در نظر گرفتن مسائل و مواردی که ذکر گردید،زمانبندی کتاب علوم تجربی درس طراحی کنیم و بسازیم پایه ششم را بررسی و تدوین می نماییم.
|
|||||||||||
هدفهای رفتاری آموزشی |
اهداف (با رعایت توالی محتوای درسی) انتظارات در پایان آموزش |
حی |