دانش آموزان باید مفاهیم درس جنگل برای کیست را در پایه ششم به طور کامل فرا بگیرند. اهداف مرحلهای 1. تعدادجلساتی که در هفت
بسم الله الرحمن الرحيم
تعدادصفحات٦
فرمت فايلword
د |
خدا |
خلق |
خلقت |
|||||||||||
|
اندیشیدن در مورد توانایی های دیگران و چگونگی تدریس کتاب علوم تجربی درس جنگل برای کیست پایه ششم |
شناختی |
تفکر |
|
|
* |
|
|||||||
|
علاقه به استفاده از نتایج تدریس کتاب علوم تجربیدرس جنگل برای کیست پایه ششم |
عاطفی |
ایمان |
|
|
* |
|
|||||||
|
آگاهی و اطلاع از کاربرد این درس در زندگی روزمره |
شناختی |
علم |
|
|
* |
|
|||||||
|
تفکر در مورد دانستنی های تدریس کتاب علوم تجربیدرس جنگل برای کیست پایه ششم |
شناختی |
عمل |
* |
|
|
|
|||||||
|
ایمان و باور داشتن به فراگیری تدریس کتاب علوم تجربی درس جنگل برای کیست پایه ششم |
عاطفی |
اخلاق |
* |
|
|
|
|||||||
|
فکر کردن در مورد توانایی های دیگران و مفاهیم درس و زندگی چه ارتباطی با هم دارند |
شناختی |
تفکر |
|
|
|
* |
|||||||
|
علاقه به استفاده از عمل کاربرد درس و محاسبه های مربوط به محیط بیرون و طبیعت |
روانی حرکتی |
ایمان |
|
|
|
* |
|||||||
|
درک و آگاهی از اندازه گیری آفریده های خداوند در طبیعت |
شناختی |
علم |
|
|
|
* |
|||||||
|
استفاده از درس در طبیعت |
روانی حرکتی |
عمل |
|
|
|
* |
|||||||
|
اندیشیدن در مورد اینکه در طبیعت چگونه می توان از این روش استفاده کرد و خدا نیز چگونه به کار برده است. |
شناختی |
اخلاق |
* |
|
|
|
|||||||
|
ایمان داشتن به اینکه می توانم با تدریس کتاب علوم تجربی درس جنگل برای کیست پایه ششم بهتر زندگی کنم |
روانی حرکتی |
ایمان |
* |
|
|
||||||||
|
درک و آگاهی نسبت به شناخت این درس به عنوان نعمت الهی |
شناختی |
تفکر |
* |
|
|
|