-
فروشنده :
ramin
-
- کد فایل : 61470
- فرمت فایل دانلودی : word
- تعداد مشاهده : 13.2k
- تعداد صفحات : 3
دسته بندی فابل ها
آخرین فایل ها
- بیشتر -می¬تواند مرحل آزمایش را به درستی انجام دهد و آن¬ها را تفسیر کند. پس از انجام آزمایش وسایل مربوطه را جمع¬آوری می¬کند و از آن¬ها

فایل دانلوذی شما wordمیباشد
تعدادصفحات دانلود شده3
شرح فایل
چکیده
اهداف
|
توانایی طرح و حل مسئله در زندگی روزمره خود را دارد. |
یک وسیله متحرک با استفاده از موتورالکتریکی(آرمیچر)،چرخ دنده و... میسازد. |
تاثیر تغییرات یک نمونه فناوری مرتبط با وسایل ارتباط جمعی را بر زندگی روزمره جمعآوری و تغییرات آن را در یک دوره زمانی گزارش دهد. |
درهنگام مشاهده با دقت از تمامی حواس پنجگانه خود استفاده میکند. |
در کارگروهی همکاری کرده و به نظرات دیگران احترام میگذارد. |
میتواند مرحل آزمایش را به درستی انجام دهد و آنها را تفسیر کند. |
پس از انجام آزمایش وسایل مربوطه را جمعآوری میکند و از آنها نگهداری میکند. |
از وسایل به درستی استفاده میکند و به درستی با آنها کار میکند. |
رهنمودهای معلم |
|
||||||||||||||||||||||||||||
نام و نام خانوادگی |
نوبت مشاهده |
نوبت مشاهده |
نوبت مشاهده |
نوبت مشاهده |
نوبت مشاهده |
نوبت مشاهده |
نوبت مشاهده |
نوبت مشاهده |
||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
2 |
3 |
4 |
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|