در این درس دانش آموز با آوردن موادّ قابل دسترس در محیط خود برای تهیّه موادّ خوردنی جشن، آنها را فهرست و دسته بندی میکند و با توجّه به ملاکهایی که میآموزد، مواد را به دو گروه جامد و مایع طبقه بندی کرده و گزارش میدهد. در فعّالیّتهای روزمره از آ...
0
7k
در این درس دانش آموز با آوردن موادّ قابل دسترس در محیط خود برای تهیّه موادّ خوردنی جشن، آنها را فهرست و دسته بندی میکند و با توجّه به ملاکهایی که میآموزد، مواد را به دو گروه جامد و مایع طبقه بندی کرده و گزارش میدهد.
در فعّالیّتهای روزمره از آموختههای خود در رابطه با تغییر شکل مواد بر اثر گرفتن گرما یا از دست دادن گرما، آگاهانه استفاده میکند و تجربیات خود را به طور عملی نشان میدهد.
در این قسمت، طرح درس و روش تدریس درس مذکور به صورت یک فایل 7 صفحه ای آورده شده است. این فایل در قالب ورد تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.
اهداف درس:
✅ مواد لازم برای جشن را در یک کاغذ بنویسید؟
✅ مواد لازم برای درست کردن شربت آبلیمو را بنویسید؟
✅ ماده را تعریف کنید و دو ویژگی برای آن بیان کنید؟
✅ جامد را تعریف کنید و چند مثال برای آن بگویید؟
✅ مایع را تعریف کنید و ویژگی آن را بنویسید؟
در فعّالیّتهای روزمره از آموختههای خود در رابطه با تغییر شکل مواد بر اثر گرفتن گرما یا از دست دادن گرما، آگاهانه استفاده میکند و تجربیات خود را به طور عملی نشان میدهد.
در این قسمت، طرح درس و روش تدریس درس مذکور به صورت یک فایل 7 صفحه ای آورده شده است. این فایل در قالب ورد تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.
اهداف درس:
✅ مواد لازم برای جشن را در یک کاغذ بنویسید؟
✅ مواد لازم برای درست کردن شربت آبلیمو را بنویسید؟
✅ ماده را تعریف کنید و دو ویژگی برای آن بیان کنید؟
✅ جامد را تعریف کنید و چند مثال برای آن بگویید؟
✅ مایع را تعریف کنید و ویژگی آن را بنویسید؟