دانلود درس پژوهی آموزش والیبال تربیت بدنی
دانلود درس پژوهی آموزش والیبال تربیت بدنی در تعداد 81 صفحه بصورت فایل WORD و قابل ویرایش برا همکارانی که بدنبال درس پژوهی کم یاب در مورد آموزش والیبال تربیت بدنی می باشند تدارک دیده شده است لطفا جهت دانلود درس پژوهی آموزش والیبال تربیت بدنی به انتهای مطلب بروید
پندار ما این است که ما مانده ایم و شهدا رفته اند اما حقیقت آن است که زمان ما را با خود برده است و شهدا مانده اند.
شهید مرتضی آوینی
تقدیم به:
روح مطهر همه شهدا آنانی که با ایثار خون خود، آموزش والیبالی و امنیت را به کشور عزیزمان ایران، اهدا کردند و همچنان تبلور حضورشان و عطر شمیم ایثارشان در فضای کشور طنین انداز است. تقدیم به روح پرفتوح شهدای مدافع حرم ، شهدای هسته ای ، شهدای سلامت و سایر ارواح پاک شهدا از صدر اسلام تا کنون.
تقدیر و سپاس
سپاس خدای را که سخنوران، در ستودن او بمانند و شمارندگان، شمردن نعمت های او را ندانند و کوشندگان، حق او را گزاردن نتوانند و سلام و درود بر محمد و خاندان پاک او، طاهران معصوم، آنان که وجودمان وامدار وجودشان است.
شایسته است از هدایتها و کوشش های مستمر اساتید ارجمند در این مسیر تشکر کرده و قدردان زحمات آن ها باشیم.بر خود لازم می دانیم از اساتید صبور و همراه که زحمت مشاوره این درس پژوهی را در حالی متقبل شدند که بدون مساعدت ایشان، این پژوهش درسی به نتیجه مطلوب نمی رسید تشکر کنیم.
همچنین وظیفه خود می دانیم که از زحمت همه کسانی که راهنمای ما در اجرای طرح تدریس بودند، کمال تشکر را داشته باشیم.از همکاران عزیزی که بدون چشم داشت، ما را در فهم چالش همراهی کردند، نیز صمیمانه تشکر می کنیم.
در پایان از دانش آموزان مهربان و خوش اندیشه که همراه همیشگی معلمان خود می باشند و بدون همراهی آن ها، این پژوهش قابل اجرا نبود، متشکریم.
فهرست مطالب
چکیده
جدول مشخصات اعضای تیم
مرامنامه تیم درس پژوهی
برنامه عمل تیم درس پژوهی
جدول برنامه ریزی فرآیند درس پژوهی..
فهرست زمان بندی جلسات درس پژوهی
مقدمه
بیان مسئله
انتخاب موضوع
بیان ضرورت و اهمیت پرداختن به موضوع از طریق درس پژوهی
تشریح ویژگی ها و شرایط خاص مسئله
جدید و علمی بودن مسئله
تعیین راهکارها در راستای حل مسئله.
گروه بندی بدون تعیین سرگروه و با توجه به سبک های شناختی..
توجه به تفاوت ها فردی
استفاده از فناوریهای روز وتدریس های برتر آموزشی
بیان دلیل راهکار انتخابی
گروه بندی بدون تعیین سرگروه و با توجه به سبک های شناختی
توجه به تفاوت های فردی
معنادار کردن یادگیری
توجه به عوامل انگیزشی و نگرشی
همراه نمودن دانش آموزان در ساخت وسایل و دست سازه های آموزشی
روش های نوین تدریس
تداعی معنا (تصویر سازی ذهنی)
بهره گیری از ارزشیابی به عنوان تدریس
تعیین فعالیت های متناسب با راه کار
معنادار کردن یادگیری از طریق مجسم، نیمه مجسم و مجرد.
توجه بر عوامل انگیزش و نگرش در کلاس درس
همراه نمودن دانش آموزان در سازه های آموزشی