دانلود تحقیق درمورد استفاده از مواد زائد در ساختار روسازي در اندونزي
با دانلود تحقیق در مورد استفاده از مواد زائد در ساختار روسازي در اندونزي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق استفاده از مواد زائد در ساختار روسازي در اندونزي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق استفاده از مواد زائد در ساختار روسازي در اندونزي ادامه مطالب را بخوانید.
نام فایل:تحقیق در مورد استفاده از مواد زائد در ساختار روسازي در اندونزي
فرمت فایل:word و قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل:20 صفحه
قسمتی از فایل:
چكيده
امروزه محققان در اندونزي در حال بررسي ساختاري استفاده مواد زائد در قسمت سازهاي روسازي هستند كه اين عمل مربوط به ناتواني دولت در حفظ روسازي جهت بهرهوري مناسب و عدم بودجه كافي ميباشد. انتظار ميرود كه استفاده از مواد زائد در اين نوع سازهها با هزينه توليد كمتر و كيفيت بهتر قادر خواهد بود نيازهاي موردنظر را برطرف سازد.
اندونزي منابع مختلف فراواني از مواد زائد دارد. بنابراين پيشبيني ميشود كه از نظر نياز به مواد زائد در ساختار روسازي مشكلي وجود ندارد. با توجه به نتايج محققان تقريباً همه مواد زائد استفاده شده خصوصيات بهبودي مناسبي را توليد ميكردند. البته همه آنها بهترين نتايج را ندارند. براي مخلوط قير، استفاده از خاكستر مرمر بر اساس مطالعات چندين محقق بهترين نتيجه را نشان داد. براي زير اساس و لايه بستر به ترتيب از تفاله (روباره) نيكل و آهك ـ خاكستر پوسته برنج استفاده ميشود و باعث ميشود خواص آنها بطور قابل توجهي بهبود يابد. هرچند كه چندين مواد زائد استفاده شده در تحقيقات نتايج غيربهينهاي را هنگامي كه با مواد روسازي تركيب ميشدند، داد. واكنش شيميايي ايجاد شده در مخلوط بعد از تركيب شدن مخلوط تركيبي را حمايت نميكند.
پيشزمينه
استفاده از مواد زائد ناشي از اضافات ميتواند جايگزين مواد موجود در پروژههاي مهندسي به منظور كاهش هزينه و بهبود خصوصيات مكانيكي سازههاي كامپوزيت مانند روسازي شود.
در اندونزي بحران اقتصادي براي چندين سال وجود دارد و به دليل عدم بودجه كافي دولت براي نگهداري همه جادهها با عملكرد مناسب، باعث شده است كه اثر بحران در زندگي روزانه تاثير بگذارد. به علاوه، اثر سيستم حكومتي در اندونزي، استانها را مجبور كرده تا سيستم مديريت روسازيشان را بهينه كنند. به دليل اينكه بودجه و اقدامات عملياتي براي جادههاي فرعي با مسئوليت استانها است. بنابراين چندين استراتژي به منظور پيشنهادات متناوب جهت نگهداري عملكرد جادهها با هزينه كم شد از قبيل طراحي يك طبقه سازهاي براي بهبود پروژه تعيين اولويت يك جاده در نگهداري عادي و دورهاي و ماده افزودني كه عملكرد جاده را بهبود بخشد.
تا اينجاي كار، افزودنيهاي زيادي در بازار موجود هستند. اگرچه اين قبيل افزودنيهاي صنعتي هنوز بسيار گران هستند و تحقيقات كمي در اين رابطه و آزمايش نادري از اين بابت انجام شده و به ندرت در پروژههاي راه از آنها استفاده ميشود. در پنج سال اخير تحقيقات انجام شده در اندونزي جهت يافت موادي كه از مواد زائد جهت استفاده افزودني در روسازي تشكيل شده باشد، تمايل پيدا كرده است و به اين خاطر است كه آگاهيهايي درباره كاهش مواد زائد از بقاياي توليدات صمعتي يا چرخه طبيعي حاصل شده است