دانلود تحقیق درمورد ارزشيابي کيفي و بازخوردهاي يادگيري ياددهي
با دانلود تحقیق در مورد ارزشيابي کيفي و بازخوردهاي يادگيري ياددهي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ارزشيابي کيفي و بازخوردهاي يادگيري ياددهي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ارزشيابي کيفي و بازخوردهاي يادگيري ياددهي ادامه مطالب را بخوانید.
نام فایل:تحقیق در مورد ارزشيابي کيفي و بازخوردهاي يادگيري ياددهي
فرمت فایل:word و قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل:23 صفحه
قسمتی از فایل:
مقدمه
مشكلات ارزشيابي سنتي يا بهتر بگوييم روش اندازهگيري و سنجش موجود با جو نمرهگرايي و پاسخمداري و حافظهسنجي موجود در مدارس كه فراگيران اسير چنبرهي «داده» و «ستانده» يا «محرك و پاسخ» يا امتحانهاي مكررند كه سلامت رواني و جسمي آنان را تهديد ميكند.
از سوي ديگر نارضايتي از نظام ارزشيابي موجود در محافل تربيتي و نيازهاي جامعه و زندگي و پيشنهاد سازمانهاي آموزش جهاني مانند يونسكو طلب ميكرد كه ديگر به ارزشيابي به ديدهي پايان آموزش نگاه نكنيم و از نمره دادن به عنوان طبقهبندي، مقايسه تفكيك براي ارتقا استفاده نكنيم؛ بلكه از آن به عنوان جز جدانشدني فرايند يادگيري و اصلاح نارسيهاييها، بدفهميهاي يادگيري آنان و اصلاح نارساييهاي روش آموزشي معلمان، محتواي آموزش، روشهاي سنجش و ارزشيابي پيشرفت تحصيلي به روش كيفي و تحليل نتايج آن براي كل نظام آموزش و پرورش بهره بگيريم. بازخورد در ارزشيابي توصيفي به ما كمك ميكند تا نتايج اعمال و رفتارمان را بفهميم، گرفتن بازخورد بخشي از فرايند يادگيري است و در شناخت تواناييهاي هر فرد براي افزايش اعتماد به نفس و شناخت نارساييها براي اصلاح يا تغيير رفتار كمك ميكند. لذا به دليل اهميت بازخورد در ارزشيابي كيفي شناخت بيشتر آن و راههاي دسترسي به آن، انواع و تأثير آن در يادگيري بهتر و بيشتر و ... در اين مقاله بدان پرداخته خواهد شد.