دانلود تحقیق نگاهي به فلسفه هاي مديريت بازاريابي

دانلود تحقیق نگاهي به فلسفه هاي مديريت بازاريابي

0 6.8k
دانلود تحقیق نگاهي به فلسفه هاي مديريت بازاريابي
 دانلود تحقیق نگاهي به فلسفه هاي مديريت بازاريابي  تعداد28 صفحه  آموزشی ویژه شما دانشجویان گرامی بصورت ورد قابل ویرایش با تخفیف ویژه از وبسایت قابل دانلود می باشد
نام فایل: دانلود تحقیق نگاهي به فلسفه هاي مديريت بازاريابي
فرمت فایل :ورد
تعداد صفحات: 28صفحه
قسمتی از فایل
دریافت

مديريت بازاريابي را كوششي آگاهانه براي دستيابي به نتايج مبادله مطلوب با بازارهاي مورد نظر دانسته اند. شناخت فلسفه هايي كه راهنماي اينگونه تلاش هاي بازاريابي هستند و آگاهي از ارزش نسبي هر يك در رابطه با “ سازمان”،   “ مشتريان” وجامعه”،مي باشد . سازمانها فعاليت هاي بازاريابي خود را بر اساس پنج ديدگاه قرار مي دهند.

اين ديدگاه ها عبارت اند از: توليد، محصول، فروش، بازاريابي و بازاريابي اجتماعي

 

ديدگاه توليد:

 

گرايش توليد يكي از قديميترين فلسفه ها براي رهنمود دادن به فروشندگان است. گرايش توليد بر پايه اين فرض بنا شده است كه مصرف كننندگان خواهان محصولاتي هستند كه در دسترس بوده، استطاعت خريد آن را داشته باشند؛ بنابراين مديريت بايد فعاليت خود را بر بهبود كارايي توليد و توزيع متمركز كند


5,500 تومان