10,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 26847
  • فرمت فایل دانلودی : .pdf
  • تعداد مشاهده : 6.2k

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود جزوه مقدمات تکنولوژی آموزشی خدیجه علی آبادی جزوه 4

دانلود جزوه مقدمات تکنولوژی آموزشی خدیجه علی آبادی جزوه 4

0 6.2k
دانلود جزوه مقدمات تکنولوژی آموزشی خدیجه علی آبادی جزوه 4
📚 جزوه یا خلاصه: مقدمات تکنولوژی آموزشی
🖊 مولف: خدیجه علی آبادی

نام فایل:جزوه مقدمات تکنولوژی آموزشی خدیجه علی آبادی جزوه 4

فرمت فایل:pdf باکیفیت بالا

تعداد صفحات فایل:220 صفحه

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای فایل مقدمات تکنولوژی آموزشی اثر خدیجه علی آبادی کاملترین جزوه حال حاضر در فرمت فایل pdf با کیفیت عالی تهیه و تدوین گردیده است.

قسمتی از فایل:

 جايگاه درس چند دھه ای بيش ن ه ا ش ن ن ه ا ش نيست که ص ا طالح و و تکن ل ژ تکن ل ژی مو آ زشی جائی برای خود در فرھنگ تعليم و تربيت جھان اختصاص داده و امروزه اين اصطالح مفھومی مترقی و کامل يافته را به ھمراه دارد . تکنولوژی تکنولوژی آموزشی را می توان به مھندسی آموزشی تشبيه نمود که از طريق آن يک تکنولوژيست تکنولوژيست آموزش تکنولوژيست آموزش تکنولوژيست آموزشی می تواند با استفاده استفاده استفاده استفاده از تکنيک ھايی که ميداند برای طراحی آموزش طرحی ارائه دھد که ضمن تسھيل آن يادگيری يادگيری يادگيری يادگيری سريع تر ،موثرتر ،موثرتر ،موثرتر ،موثرتر و پايداری پايداری پايداری پايداری تری را بھمراه داشته باشد. اين کتاب برای تدريس دو واحد د س ر ی در رشته علوم ت ت ربي ی تھيه شده که ھدف آن آشنائی با مفھوم تکنولوژی تکنولوژی آموزشی ، طراحی منظم و انواع رسانه ھاست . بخش و ا ل تاريخچه تاريخچه و مفھوم تکنولوژی تکنولوژی آموزشی ھدفھای کلی : بخش اول ھدفھای کل : آشنائی دانشجو با :  تکنولوژی تکنولوژی آموزشی و مفاھيم وابسته به آن  تاريخچه تاريخچه کاربرد تکنولوژی تکنولوژی آموزشی در ايران و جھان اھداف رفتاری : بخش اول اھداف رفتاری : از دانشجو انتظار ميرود پس از مطالعه اين بخش بتواند :  معنی تکنولوژی تکنولوژی تکنولوژی تکنولوژی آموزشی را از نظر لغوی بنويسد . نمايد .  تعريف تکن ل و وژی آم ش وز ی را از نظ ر ز ر م جي ز ا بر ون ا بي ن استفاده استفاده ميکند را نام ببرد.  علومی ر ل ا که تکنولوژ کن ل ژی موز آ شی از ت ن ايج يافته ھ ي ا شان اھداف بخش اول اھداف رفتاری و اجزا آن را نام ببرد .  يک کالس درس را بعنوان يک سيستم شناسائی شناسائی کرده  ھدفھای يک کالس درس را مشخص نموده و فرايندھای فرايندھای رسيدن به آن اھداف را بنويسد.  سس ي تم را ر تع يف م ن ايد . اھداف بخش اول اھداف رفتاری  يادگيری يادگيری را تعريف نمايد .  آموزش را تعريف نمايد .  فايده داشتن نگرش سيستماتيک سيستماتيک سيستماتيک را بيان نمايد بيان نمايد .  سيستم برتر ھر سيستم را بنويسد . اھداف بخش اول اھداف رفتاری  تعريف ارتباط را در دو سطر بنويسد . و توضيح دھد .  مدل ارتباطی ارسطو را با شاتون و ويور مقايسه نموده آن را ذکر م ن ايد .  اجزا مدل ارتباطی ارتباطی لسول را فھرست نموده و اشکال .  اجزا مدل ارت اط رب ی ا ند ي يانا را ن ب ويس


10,000 تومان